Metaverse, “internetin geleceği olabilecek” bir vizyondur
İnovasyon ve tasarım danışmanlığı Journey’de metaverse şefi ve Consensus 2023’te konuşmacı Cathy Hackl, geçen yıl çoğunlukla sıcak olan metaverse, en azından şimdilik metaverse’nin bir parçası. “soğuma”yaşadığını söyledi.
Hackl, Çarşamba günü CoinDesk TV’nin “First Mover” programına, metaverse’nin mevcut coşkusuna kapılan ancak daha sonra bırakanlar için şunları söyledi: “O kadar da kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum.”söz konusu.
Bu, meta evrenin kendilerine göre olmadığına karar veren markalara rağmen bir nevi.
Son olarak Disney, şirket çapındaki küçülmenin bir parçası olarak metaverse grubunu sonlandırdı.
Metaverse’de ikinci kez düzenlenen yıllık Metaverse Moda Haftası (MFW) başladı. Sadece merkezi olmayan bölge . Bir metaverse platformu olan Spatial ve fiziksel dünyayı sanal varlıkların kullanımıyla birleştiren bir artırılmış gerçeklik (AR) platformu olan Over, ortak çalışanlar arasında yer alıyor.
Dolce & Gabbana, Balmain ve Tommy Hilfiger gibi lüks markalar da Hackl’ın şartlarında. “sanal moda yaratma fırsatları”sunan dört günlük bir sanal etkinliğe katılmak
Ayrıca, etkinliğin markalara ve iş ortaklarına kültür ve modadaki yaklaşan değişiklikleri görme fırsatı verdiğini de belirtti.
Ancak önündeki sorunların devam ettiğini ve sanal bir cüzdana sahip olma gerekliliğinin bazı kullanıcıların tam bir deneyim yaşamasını engelleyebileceğini sözlerine ekledi. Sunucu çökmeleri de dahil olmak üzere ekstra güvenlik açıkları, geliştiricilerin düzeltmeye çalıştığı teknik zorlukların ortasında.
hackl, “Gelecek yıl Roblox, Fortnite veya daha kitlesel pazar platformlarından bazıları gibi daha kapsamlı [platformlarda] atılım gerçekleşirse daha erişilebilir hale gelecek.”söz konusu.
Bu yazı ilk olarak CoinDesk Türkiye’de yayınlanmıştır.